شرکت سامسونگ یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده محصولات الکترونیکی است و در زمینه های مختلفی همچون تلویزیون، گوشی هوشمند، تبلت، لپ تاپ، دوربین و سایر محصولات الکترونیکی فعالیت دارد.

تعمیرگاه مجاز سامسونگ این قابلیت را به شما میدهد تا بتوانید لوازم خانگی سامسونگ خود را با سپردن به متخصصین ما به بهترین شکل تعمیر کنید.
شرکت سامسونگ نیز شبکه ای از نمایندگی های خود در جهان دارد که به عنوان مراکزی برای فروش و خدمات پس از فروش محصولات خود عمل می کند.

تعمیرات لوازم خانگی در تعمیرگاه مجاز سامسونگ به صورت کاملا تخصصی و با استفاده از قطعات اورجینال و ضمانت 180 روزه صورت میپذیرد ، تعمیر ساید بای ساید سامسونگ ، تعمیر یخچال فریزرهای کمبی (بالا یخچال ، پائین فریزر و بالعکس) تعمیر لباسشویی ، تعمیر ظرفشویی ، تعمیر جاروبرقی ، تعمیر مایکرو ویو و ….. در آنی سرویس سنتر کاملا تخصصی انجام می شود .

تعمیرگاه مجاز سامسونگ

 برای اینکه از خدمات تعمیرگاه مجاز سامسونگ در تهران بهره مند شوید میتوانید از طریق شماره تلفن های نزدیک ترین شعبه آنی سرویس سنتر با محل سکونت خود تماس حاصل نموده و یا از طریق ثبت درخواست آنلاین تعمیر لوازم خانگی خود جهت مراجعه تکنسین اقدام فرمائید تا کارشناسان ما ظرف مدت یک ساعت برای تعمیر لوازم خانگی شما در محل شما حاضر شوند .

تاریخچه لوازم خانگی سامسونگ

سامسونگ به عنوان یک فروشگاه تجاری مواد غذایی در سال 1938 میلادی شروع بکار نمود . موسس سامسونگ ، لی بیونگ چول کسب کار خود را در شهر تائگو و اطراف شهر با پخش رشته فرنگی آغاز نمود و توانست تجارت  خود را گسترش داده و تولیدات خود را به چین صادر کند . سامسونگ در زبان کره ایی به معنی 3 ستاره می باشد.

پس از اتمام جنگ کره لی کسب و کار خود را باز هم گسترش داد و تبدیل به بزرگترین تولید کننده پشم در کشور کره گردید . لی بیونگ چول در سال 1969 میلادی وارد صنعت الکترونیک شد و اولین محصول تولیدی سامسونگ تلوزیون های سیاه سفید روانه بازار شد و در دهه 1970 توانست محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر کند .در اوت سال ۲۰۰۵، BusinessWeek سامسونگ را بهترین مارک تولیدکننده لوازم برقی معرفی کرد .

لوازم خانگی سامسونگ جزء برندهای پرطرفدار در دنیا می باشد ، تولیدات شرکت سامسونگ از لوازم خانگی فراتر رفت و گوشی های هوشمند ، نمایشگر های کامپیوتر و تمام لوازم صوتی تصویری را دربرگرفت و تبدیل به یکی از غول های فناوری جهان گردید .

تعمیرگاه مجاز سامسونگ

بعد از اتمام زمان گارانتی خدمات پس از فروش سامسونگ، حق انتخاب با شماست که از خدمات کدام تعمیرگاه برای تعمیر محصول سامسونگ خود بهره مند شوید.

خرابی مربوط به برخی از لوازم خانگی می تواند بسیار آزار دهنده باشد، به ویژه خرابی های مکرر می تواند به مشکلات جدی تری منجر شود به همین دلیل با انتخاب نمایندگی های معتبر برند سامسونگ از کیفیت تعمیر انجام شده مطمئن باشید هرگونه سهل انگاری در این مورد می تواند به صرف هزینه ای بیشتر منجر شود.

از سوی دیگر افرادی که تجربه کافی در تعمیر لوازم خانگی سامسونگ را ندارند، می تواند به راحتی طول عمر مفید دستگاه را کاهش دهد.

کارشناسان حاضر در تعمیرگاه مجاز سامسونگ در هر بخش به دلیل برخورداری از دانش فنی و حضور در همایش های بین المللی و کارگاه های تخصصی ـ آموزشی توانایی آنرا دارند تا راهنما و مشاور تمامی مشترکان و کاربران هر یک از محصولات سامسونگ باشند.

آنی سرویس سنتر دارای مجوزهای لازم جهت تعمیر برند سامسونگ  از سازمان فنی و حرفه ایی و اتحادیه تعمیر لوازم خانگی  در زمینه تعمیر ساید بای ساید ،  تعمیر یخچال فریزر ، تعمیر لباسشویی ، تعمیر ظرفشویی ، تعمیر مایکرو ویو ، تعمیر جاروبرقی ، تعمیر قهوه ساز و غیره …. 365 روز سال ، 7 روزهفته و بدون تعطیلی  در خدمت همشهریان تهرانی می باشد .

فرم درخواست تعمیر لوازم خانگی سامسونگ

نام و نام خانوادگی
زمینه لازم است!
زمینه لازم است!
موبایل *
زمینه لازم است!
زمینه لازم است!
تماس با آنی سرویس

سامسونگ در سال ۱۹۳۸ در شهر تائگو کره جنوبی توسط بیونگ-چول لی تأسیس شد .

کار این شرکت به عنوان صادر کننده غذا آغاز شد و در ابتدا به صادرات ماهی خشک و آرد به چین می پرداخت.

شاخه سامسونگ الکترونیکز (Samsung Electronics) در سال ۱۹۶۹ تأسیس شد .

سامسونگ الکترونیکس یک شرکت کره جنوبی چند ملیتی و یکی از شرکت های بزرگ در زمینه الکترونیک و فناوری اطلاعات است.

در اوت سال ۲۰۰۵، BusinessWeek سامسونگ را بهترین مارک تولیدکننده لوازم برقی معرفی کرد .

دفتر اصلی در سئول کره جنوبی می باشد که یکی از بخش های گروه سامسونگ است.

شرکت سامسونگ در بیش از ۱۰۰ کشور فعالیت دارد.

کلمه سامسونگ در زبان کره ایThree stars  یا «سه ستاره» معنی می دهد.

توجه داشته باشید که سام سرویس نمایندگی تعمیرات سامسونگ و برند سام در ایران میباشد. حال اگر به تازگی به خرید محصولات این برند پرداخته اید، باید از خدمات شرکت گارانتی کننده بهره مند شوید تا هزینه اضافه بابت تعمییرات یا عیب یابی محصول خود پرداخت ننمایید.

بعد از اتمام زمان گارانتی خدمات پس از فروش سامسونگ، حق انتخاب با شماست که از خدمات کدام تعمیرگاه برای تعمیر محصول سامسونگ خود بهره مند شوید.

خرابی مربوط به برخی از لوازم خانگی می تواند بسیار آزار دهنده باشد، به ویژه خرابی های مکرر می تواند به مشکلات جدی تری منجر شود به همین دلیل با انتخاب نمایندگی های معتبر برند سامسونگ از کیفیت تعمیر انجام شده مطمئن باشید هرگونه سهل انگاری در این مورد می تواند به صرف هزینه ای بیشتر منجر شود.

از سوی دیگر افرادی که تجربه کافی در تعمیر لوازم خانگی سامسونگ را ندارند، می تواند به راحتی طول عمر مفید دستگاه را کاهش دهد.

کارشناسان حاضر در تعمیرگاه مجاز سامسونگ در هر بخش به دلیل برخورداری از دانش فنی و حضور در همایش های بین المللی و کارگاه های تخصصی ـ آموزشی توانایی آنرا دارند تا راهنما و مشاور تمامی مشترکان و کاربران هر یک از محصولات سامسونگ باشند.

تعمیرگاه مجاز سامسونگ در تهران (آنی سرویس سنتر) همواره کوشش خود را جهت جلب رضایت مشتریان محترم بکار می گیرد. آنی سرویس، برای تامین رفاه بیشتر مشتریان خود، خدمات سرویس در محل را راه اندازی کرده است.

انجام صفر تا صد تعمیرات تمام محصولات سامسونگ از محصولات حوزه لوازم خانگی تا لوازم صوتی و تصویری و کالاهای هوشمند این کمپانی در محل مورد نظر مشتری و در کوتاهترین زمان ممکن عیب یابی و تعمیر می شود.

تعمیر یخچال سامسونگ

تعمیرگاه مجاز سامسونگ

تعمیرگاه مجاز سامسونگ در تهران (آنی سرویس سنتر) پس از ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی تضمین کیفیت و ضمانت نامه 180روزه ارائه مینماید.

بنابراین میتوانید با خیال راحت دستگاه سامسونگ خود را به آنی سرویس سنتر بسپارید و بهترین تعمیرات و خدمات را دریافت نمایید.

امروزه تمامی شرکت ها از لفظ مشتری مداری استفاده کرده و خود را مشتری مدار می نامند. اما فاصله میان گفتار تا عمل فراوان است. در سال های اخیر انواع بنگاه های اقتصادی، از شرکت های کوچک تازه  تاسیس تا شرکت های فراملیتی، به اهمیت رضایت مشتری پی برده اند. همگی آنها به خوبی درک کرده اند که حفظ مشتریان کنونی نسبت به جذب مشتریان جدید از سودآوری بیشتری برخوردار می باشد.

مشتری مداری، گرایش بدست آوردن اطلاعات درباره مشتری و استفاده از آن در تدوین استراتژی به منظور برآورد ساختن این نیازها و اجرای این استراتژی از طریق پاسخگویی مثبت به خواسته ها و نیازهای مشتریان است.

تمامی تکنسین های مرکز تعمیر لوازم خانگی سامسونگ  (آنی سرویس سنتر) از فیلترهای گزینش دشوار با موفقیت عبور نموده اند. آشنایی کامل تکنسین ها و تجربه طولانی آنها در تعمیر لوازم خانگی سامسونگ این امکان را به مشتریان گرامی میدهد که برای تعمیر دستگاه معیوب خود فقط یکبار هزینه پرداخت کنند و از پرداخت هزینه اضافه به تکنسین های بی تجربه خودداری نمایند.

تعمیر لوازم برقی خود را به ما بسپارید!

مجموعه آنی سرویس سنتر سنتر در جهت رفع هرگونه خرابی و مشکل دستگاه شما در کوتاه ترین زمان آماده ی خدمت رسانی و تعمیر لوازم برقی شما هستند. شما میتوانید از طریق تماس تلفنی و یا تکمیل فرم ، درخواست خود را ثبت نمایید.

تعویض قطعات در تعمیرگاه سامسونگ

توجه به چگونگی تعویض و جایگزینی قطعات در حین عملیات تعمیر از نکات دیگری است که در تعمیرگاه مجاز سامسونگ انجام می شود. تعویض قطعات اصلی یک دستگاه با قطعات تقلبی استهلاک دستگاه را به دنبال دارد.

این مراکز به منظور پیشگیری از بروز چنین اتفاقاتی، با در اختیار داشتن محصولات اورجینال سامسونگ، مشتریان را جهت خرید قطعات جانبی مورد نیاز دستگاه راهنمایی و در صورت نیاز به تعویض هر قطعه، آن را در مرکز تهیه می کنند.

تعمیر لباسشویی سامسونگ

تعمیر لوازم خانگی سامسونگ

تعمیر لوازم خانگی سامسونگ بوسیله دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری انجام می گردد. کمپانی سامسونگ محصولات متنوعی دارد که می توان به ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال های ساید بای ساید، تلویزیون ال سی دی، تلویزیون ال ای دی، یخچال فریز، مایکروفر و دیگر تجهیزات الکترونیکی اشاره کرد.

جهت تعمیر محصولات سامسونگ، آشنایی با قطعات مختلف این محصولات و چگونگی تعمیر آن ها ضروری است. همچنین در هنگام نیاز به تعمیرات نرم افزاری محصولات سامسونگ، آشنایی شما با نوع نرم افزار هر یک از محصولات سامسونگ، متخصصین را در جهت عیب یابی و تعمیر صحیح راهنمایی خواهد کرد.

تسلط بر ویژگی های فنی یک دستگاه، موجب می شود تا در هنگام بروز نقص و عیب در دستگاه، علتِ این نقص به سرعت شناسایی شده و اقدامات لازم جهت رفع و حل آن انجام گیرد.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تعمیرگاه های مجاز دارای مزایای زیر میباشد:

تعمیرکاران آموزش دیده هستند و در ارتباط با هر دستگاه، تکنسین مربوط به آن در محل شما حاضر میشود.

مشتریان می توانند از نزدیک شاهد خدمات تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در منزل یا محل کار خود باشند.

کلیه خدمات دارای ضمانتنامه رسمی و همراه با فاکتور است.

تکنسین با لباس فرم در محل حاضر می شود.

قوانین مشتری مداری از ابتدا تا اتمام کار رعایت می شود.

تعمیر لباسشویی

هزینه تعمیر لوازم خانگی سامسونگ

هزینه تعمیر لوازم خانگی سامسونگ به پارامترهای مختلفی وابسته است و شرایط ویژه می تواند هزینه نهایی را تغییر دهد از جمله: میزان خرابی ایجاد شده، مدت زمان برطرف سازی آن، قطعه تعویض شده.

هر یک از این موارد در هزینه نهایی تاثیر گذار خواهد بود. لازم به ذکر است که برخی از سودجویان به منظور جلب توجه کاربران معمولا هزینه های بسیار کمتری از مشتری درخواست می کنند.

توجه کنید که هزینه درخواستی برای برطرف سازی یک مشکل و یا تعویض یک قطعه تقریبا استاندارد خاصی در بازار دارد به همین دلیل هر گاه هزینه بسیار کمی به شما پیشنهاد شده، حتما به کیفیت کار مشکوک باشید زیرا دلیلی وجود ندارد یک نمایندگی یا مرکز خدمات پس از فروش سامسونگ، هزینه های بسیار کمتری را دریافت کند و سود نبرد.

این کلاهبرداران یا از قطعات تقلبی برای تعمیر لوازم خانگی شما استفاده می کنند، یا نیروی متخصص برای این منظور را ندارند.

یک قطعه بی کیفیت نه تنها در مدت زمان بسیار کوتاه، نیازمند تعمیر و تعویض خواهد بود بلکه به راحتی می تواند بر کارکرد و طول عمر مفید دستگاه تاثیر نامطلوب داشته باشد. به فکر کیفیت تعمیر باشید نه هزینه. زیرا در غیر این صورت متحمل پرداخت هزینه های بیشتر نیز خواهید بود.

چرا دفتر مرکزی تعمیرگاه مجاز سامسونگ (آنی سرویس سنتر) را انتخاب کنیم ؟

تعمیرگاه سامسونگ در تهران (آنی سرویس سنتر) همواره کوشش خود را جهت جلب رضایت مشتریان محترم بکار میگیرد  و صد البته بالاترین وجه تمایز آنی سرویس انجام صفر تا صد تعمیرات در محل مشتری و در کوتاهترین زمان ممکن می باشد .

تمامی تکنسین های مرکز تعمیرات سامسونگ  (آنی سرویس سنتر) از فیلترهای گزینش دشوار با موفقیت عبور نموده اند . آشنایی کامل و تجربه طولانی در تعمیر لوازم خانگی سامسونگ این امکان را به مشتریان گرامی میدهد که برای تعمیر دستگاه معیوب خود فقط یکبار هزینه پرداخت کنند و از پرداخت هزینه اضافه به تکنسین های بی تجربه خودداری نمایند .

در حال حاضر سرویس کار نما در بخش خدمات به وفور یافت می شوند و برای تعمیر لوازم خانگی سامسونگ مراجعه می کنند و با دریافت مبالغ نجومی  و صد البته تعمیر غیر استاندارد ، نه تنها دستگاه را تعمیر نمی کنند بلکه  آسیب نیز می رسانند .

مراحل تماس و ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی سامسونگ

  • شما میتوانید با نزدیک ترین شعبه مرکز تعمیرگاه سامسونگ در تهران تماس گرفته و درخواست تعمیر لوازم خانگی سامسونگ خود را ثبت کنید یا از طریق ثبت درخواست آنلاین درخواست تعمیر خود را ثبت نموده تا کارشناسان ما در کوتاهترین زمان با شما تماس بگیرند.
  • پس از تماس با آنی سرویس سنتر کارشناسان call center اطلاعات شما و محصول معیوب را دریافت میکنند سپس تکنسین به محل مشتری اعزام می گردد.
  • سپس تکنسین با مشتری تماس گرفته و سوالاتی جهت تشخیص قبل از مراجعه می نماید (جهت همراه داشتن قطعه مورد نیاز جهت یکبار مراجعه به محل مشتری)
  • پس از تعمیر وسیله معیوب ، سرویسکار فاکتور سرویس و ضمانتنامه معتبر به مشتری تقدیم می نماید .
  • تمام سرویس های خدمات  آنی سرویس سنتر دارای 180 روز ضمانت معتبر می باشد ، و در صورتی که وسیله معیوب دوباره از همان نقطه تعمیر شده دچار مشکل شود ، بصورت رایگان جهت حل مشکل مراجعه میشود و هیچگونه وجهی دریافت نمی شود .
  • در انتها واحد CRM با شما تماس گرفته و از نحوه انجام سرویس و حس رضایت مشتری نظر سنجی مینماید تا هرچه بیشتردرجهت بالا بردن کیفیت خدمات سر لوحه کار خود قرار دهد.

تعمیرگاه مجاز سامسونگ در تهران

 شمال تهران

ظفر ، میرداماد ، میدان مادر، جردن (آفریقا) ، ونک ، گاندی ، قلهک ، سعادت آباد ، مدیریت ، بوعلی ، شهرک غرب ، تجریش ، زعفرانیه ،آجودانیه ، فرمانیه ، کاشانک ، دزاشیب ، ولنجک ، اقدسیه ، قیطریه ، فرشته ، الهیه ، دارآباد ، شهرک نفت ، اُزگل

20خط ویژه

غرب تهران

آریاشهر ، بلوار فردوس ، سازمان آب ، آیت ا.. کاشانی ، اباذر، پیامبر ، پونک ، سیمون بولیوار ، شهرک نفت ، جنت آباد ، سردار جنگل ، ایران زمین شمالی ، سازمان برنامه شمالی ، سازمان برنامه جنوبی ، بلوار تعاون ، شهر زیبا ، محله اندیشه شمالی ، محله اندیشه شمالی ، شهرک راه آهن ، شهرک یاس ، شهرک شهید باقری ، شهرک امید دژبان ، اکباتان ، آپادانا ، تهرانسر ، شهرک فرهنگیان

20خط ویژه

مرکز و جنوب تهران

هاشمی ، سلسبیل ، آزادی ، آذربایجان ، جیحون ، دامپزشکی ، رودکی ، امام خمینی ( خیابان  سپه ) ، زنجان جنوبی ، زنجان شمالی ، جمهوری ، اسکندری ، جمالزاده ، منیریه ، میدان حر ، پاستور ، دخانیات ، بلور سازی ، باغ خزانه ، مقدم ، جلیلی ، گلچین ، نعمت آباد ، یاخچی آباد ، نازی آباد ، علی آباد ، شهرک بهشتی ، یافت آباد شمالی ، یافت آباد جنوبی ، شهرک ولیعصر ، شاد آباد ، هفده شهریور

30خط ویژه :021668740960216687416802166384803

تعمیر لوازم خانگی سامسونگ