یخچال‌ های ساید ‌بای ‌ساید اسنوا ، یخچال‌ هایی هستند که زیبایی دو چندان به آشپزخانه‌ های ایرانی بخشیده‌ اند. اسنوا به عنوان یک برند ایرانی اقدام به تولید انواع مختلفی ساید بای ساید در قیمت‌های متنوع نموده است.
نکته‌ ای که این یخچال‌ها را از انواع معمولی متمایز می‌سازد، ویژگی‌ های منحصر به فرد آنهاست. نکته دوم، مربوط به راحتی تعمیرات ساید بای ساید اسنوا نسبت به سایرین است، زیرا در صورت خرابی و نیاز به تعویض یکی از قطعات، قطعه‌های اصل این لوازم به وفور در بازار یافت می‌شوند.
در این مطلب قصد داریم شما را با برخی از ویژگی‌ها و نحوه ی تعمیر یخچال ساید ‌بای‌ ساید اسنوا آشنا کنیم.

ویژگی‌های یخچال‌های ساید ‌بای ‌ساید اسنوا

این سبک از یخچال‌ های اسنوا از قابلیت‌های متنوعی مانند تنظیم دمای داخلی یخچال، قفل کودک، تنظیمات یخ‌ساز، آب سردکن و غیره برخوردار هستند. نمایشگر دیجیتال و سیستم خنک‌کننده برای کنترل دما و رطوبت داخلی یخچال از جمله سایر ویژگی‌های یخچال‌های ساید بای ساید اسنوا است.
رنگ جذاب به همراه شکل ظاهری زیبا و ویژگی‌هایی مانند پنل لمسی، ظرفیت بیشتر نسبت به انواع معمولی و قابلیت خنک‌سازی بیشتر مواد غذایی، آنها را به یکی از پرفروش‌ترین لوازم خانگی تبدیل کرده است.

درخواست آنلاین تعمیرات لوازم خانگی در محل

نام و نام خانوادگی
زمینه لازم است!
زمینه لازم است!
موبایل *
زمینه لازم است!
زمینه لازم است!

لوازم برقی خود را در صورتی که می‌توان آن ها را تعمیر کرد دور نیندازید. تکنسین‌های مجرب ما خدمات نصب و تعمیرات را برای تمامی لوازم برقی و اشپزخانه از جمله تعمیر یخچال ، تعمیر ماکروفر ، تعمیر جاروبرقی ، تعمیر ظرفشویی و … ارائه می‌دهند. جهت تعمیر لوازم برقی خود با شماره گیری ۶۶۳۸۴803 و یا پر کردن فرم ثبت درخواست با ما در ارتباط باشد.

تعمیر یخچال ساید بای ساید اسنوا

برای حل مشکل و تعمیر یخچال ساید بای ساید اسنوا می‌توانید با توجه به نوع مشکل به وجود آمده، تصمیم بگیرید و سپس اقدام کنید. ممکن است یخچال شما با مشکلاتی مانند خاموش شدن ناگهانی، گرم شدن یخچال و فریزر، روشن شدن چراغ فیلتر آب، سر و صدای زیاد، کم شدن و یا خالی شدن گاز ساید بای ساید و غیره مواجه شود. اگر در زمینۀ تعمیر یخچال به ویژه تعمیر ساید بای ساید تخصص و دانش کافی ندارید، بهتر است با یک فرد تعمیرکار متخصص تماس بگیرید و از اقدامات خودسرانه پرهیز کنید. این افراد پس از عیب‌یابی یخچال، به شما راه‌حل مناسبی ارائه خواهند داد. اگر با مشکلات زیر مواجه شدید، حتما برای تعمیر یخچال ساید بای ساید اسنوا خود اقدام کنید و یا از یک کارشناس مجرب مشورت بخواهید.

  • سر و صدای زیاد

مشکل سر و صدای زیاد یخچال شما ممکن است به دلیل تراز نبودن دستگاه باشد. البته عوامل دیگری مانند پره‌های خراب یا شکست ی فن، فرسودگی بست‌های پلاستیکی اجزای موتور یا کمپرسور ، بست‌های فرسوده و یا شل شده نیز باعث صدای زیاد یخچال می‌شوند. ابتدا از تراز بودن دستگاه خود مطمئن شوید و در صورت برطرف نشدن مشکل با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید.

سرو صدا زیاد و تعمیر یخچال ساید بای ساید اسنوا
گرم شدن یخچال و فریزر و تعمیر یخچال ساید بای ساید اسنوا
  • گرم شدن یخچال و فریزر

اگر درجه حرارت محیط داخلی یخچال و فریزر شما افزایش یافته است، به این معناست که باید نسبت به تتعمیر یخچال ساید بای ساید اسنوا خود اقدام کنید. این مشکل ممکن است در اثر نشتی گاز یخچال ایجاد شده باشد. البته کار نکردن درست فن‌های داخلی و خارجی یخچال نیز می‌تواند منجر به بروز این مشکل شود.

  • نشتی آب

    دلیل نشتی آب در ساید بای ساید اسنوا ممکن است مربوط به یخ‌ساز ، انسداد فاضلاب یخچال ، عملکرد دیفراست یخچال مانند حسگر ، المنت ، برد و … باشد. این مشکل با تعمیر ساید بای ساید توسط یک تعمیرکار متخصص حل خواهد شد.

نشتی آب و تعمیر یخچال ساید بای ساید اسنوا
کار نکردن فن یخچال و تعمیر یخچال ساید بای ساید اسنوا
  • کار نکردن فن یخچال

اگر فن یخچال به درستی کار نمی‌کند ممکن است به دلیل اختلال در جریان برق، گرد و غبار در فن یخچال و یا شکستگی و آسیب‌دیدگی فن باشد. اگر مشکل از گرد و غبار تجمع یافته در فن باشد، خودتان می‌توانید با تمیز کردن آن، مشکل را برطرف کنید و به تعمیر یخچال ساید بای ساید اسنوا خود اقدام نمایید.

تعمیر لوازم برقی خود را به ما بسپارید!

مجموعه آنی سرویس سنتر سنتر در جهت رفع هرگونه خرابی و مشکل دستگاه شما در کوتاه ترین زمان آماده ی خدمت رسانی و تعمیر لوازم برقی شما هستند. شما میتوانید از طریق تماس تلفنی و یا تکمیل فرم ، درخواست خود را ثبت نمایید.

  • یخ زدن مواد غذایی در یخچال

برای حل این مشکل ابتدا دقت کنید که درجه ی یخچال را درست تنظیم کرده باشید و روی سردترین حالت قرار نداده باشید. اگر مشکل از تنظیمات دما نباشد باید با متخصص تماس بگیرید تا قطعات سیستم دیفراست و میزان گاز یخچال را بررسی کند.

یخ زدن مواد غذایی در یخچال و تعمیر یخچال ساید بای ساید اسنوا
برفک زدن یخچال ساید بای ساید اسنوا و تعمیر یخچال ساید بای ساید اسنوا
  • برفک زدن ساید بای ساید اسنوا

این مشکل به دلایل زیادی می‌تواند ایجاد شود و تشخیص آن ممکن است در توان شما نباشد. خرابی قطعات دیفراست یخچال می‌تواند منجر به ایجاد برفک در یخچال شود. البته اگر ترموستات هم مشکل داشته باشد این مشکل به وجود می‌آید.
علاوه بر دلایل تخصصی ذکر شده، ممکن است دو دلیل بسیار ساده باعث ایجاد برفک شده باشد. برای مثال اگر یخچال را در محیط مرطوب نصب کنید، هر بار که درب یخچال باز و بسته می‌شود رطوبت وارد یخچال می‌شود و برفک به وجود می‌آید. خرابی لاستیک درب یخچال نیز می‌تواند علت دیگری باشد.

ارورهای متداول در یخچال ساید بای ساید اسنوا

یخچال‌های ساید بای ساید اسنوا این امکان را برای شما فراهم می‌کنند تا با تفسیر کدهای خطا، اقدام به برطرف کردن مشکل یخچال کنید. در واقع با تفسیر این کدهای خطا، عیب‌یابی و تعمیر یخچال ساید بای ساید اسنوا بسیار ساده است.

خطای F1

به معنای وجود اختلال در اپراتور یخچال

خطای F2

مربوط به اختلال در حسگر دمای فریز

خطای F3

به معنای اختلال در حسگر دمای ساید بای ساید است

خطای F4

ممکن است به سوکت حسگر دیفراست و یا برد کنترل اصلی مربوط باشد.

خطای F5

مربوط به اختلال فرآیند دیفراست یخچال است و در این صورت تعمیر ساید بای ساید الزامی است.

خطای F6

به طور معمول مرتبط با آی‌سی حافظه است

خطای F7

به فن یخچال مرتبط است که باید بررسی شود.

ارسال تعمیرکار سیار برای تعمیر یخچال ساید بای ساید اسنوا

در صورتی که نیاز به تعمیر یخچال ساید بای ساید اسنوا داشتید، لازم نیست بابت حمل یخچال خود به تعمیرگاه نگران باشید. نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید اسنوا برای شما تعمیرکار سیار ارسال خواهد کرد. با این کار علاوه بر حذف مشکلات مربوط به حمل و نقل، در زمان و هزینه نیز صرفه‌جویی خواهید کرد. توجه داشته باشید که این خدمات با ضمانت کیفی 100 درصد انجام می‌شود.

سخن پایانی

در این مقاله شما را با نحوه ی تعمیر ساید بای ساید اسنوا و ویژگی‌ها و انواع آنها آشنا نمودیم. اگر یخچال خود را در بازه‌های زمانی معین سرویس کنید، ممکن است هیچ‌گاه کار به جایی نرسد که نیاز به تعمیر ساید بای ساید  و یا عوض کردن قطعات آن باشد. نقص یکی از قطعات ممکن است منجر به خرابی قطعات دیگر شود و هزینۀ تعمیرات را افزایش دهد. در نگهداری از این یخچال‌ها دقت کنید و از سرویس منظم آنها غافل نشوید.

خدمات آنی سرویس