چرا بدنه یخچال فریزر برق دارد؟

علت برق داشتن بدنه یخچال

یکی از مهم ترین علت برق داشتن بدنه یخچال نداشتن سیستم ارتینگ  درسیم کشی ساختمان میباشد . در تمامی لوازم خانگی برقی مقداری برق القایی وجود دارد که این برق به وسیله سیستم ارتینگ  دفع میگردد . وجود سیستم ارتینگ علاوه بر برطرف نمودن این مشکل میتواند از بروز مشکل در قسمت های الکترونیکی جلوگیری کند مانند برد های الکترونیکی .

یخچال فریزرهای قدیمی (آمونیاکی ) بوسیله حرات شعله کار میکردند و معروف به یخچال های نفتی بودند اما از زمانی که نیروی الکتریسیته اختراع شد ، یخچال فریزرهای الکترومکانیکی به بازار آمدند . تمامی لوازم خانگی ها به وسیله برق کار میکنند و دارای یک جریان القائی میباشند . در گذشته به علت برق داشتن بدنه یخچال از یک سیم مس که یکسر آن را به دستگاه و طرف دیگر را به لوله های فلزی آب متصل میکردند انجام می شد . اما در حال حاظر تمامی منازل دارای سیستم ارتینگ میباشند و احتیاجی به سیم اتصال بدنه نمیباشد .

اگر سیستم برق ساختمان مجهزبه ارتینگ میباشد و بازهم مشکل برق گرفتگی در بدنه یخچال فریزر وجود داشته باشد میتوان به معیوب بودن قطعات زیر اشاره کرد :

  1. خرابی کمپرسور
  2. ازبین رفتن عایق یا روکش سیم کشی
  3. سر پیچ لامپ یخچال فریزر
  4. اتصالی بدنه به ترموستات

کاما ماجرای سیستم ارتینگ در منازل برای اینکه لوازم خانگی دچار مشکل و نوسان نشوند بسیار مهم است . اجرای سیستم ارتینگ و چاه ارت بسیار تخصصی میباشد .کاما

علت برق داشتن بدنه یخچال | آنی سرویس
علت برق داشتن بدنه یخچال | آنی سرویس

 

فرم درخواست تعمیر

کارشناسان مجموعه آنی سرویس سنتر با تعویض قطعات معیوب و نصب المنتهای مخصوص لوله درین در این قسمت، مشکل را برطرف نموده و تا مدتها میتوانید با خیال آسوده از یخچال فریزر خود استفاده کنید.

نام و نام خانوادگی
زمینه لازم است!
زمینه لازم است!
موبایل *
زمینه لازم است!
زمینه لازم است!

خرابی کمپرسور

کمپسورهای هرمتیک یخچال فریزرهای خانگی دارای سیم پیچ میباشند در صورتی که سیم پیچ داخل کمپرسور اتصال کوتاه گردد و برق به بدنه کمپرسور منتقل شود با توجه به متصل بودن کمپرسور به بدنه یخچال فریزر برق به بدنه منتقل شده و باعث برق گرفتکی میشود درصورت مشاهده این مشکل مضوع را جدی گرفته و با مجموعه آنی سرویس سنتر تماس گرفته تا مشکل یخچال فریزر شما در کوتاهترین زمان و نازل ترین قیمت برطرف گردد .

علت برق داشتن بدنه یخچال | آنی سرویس

از بین رفتن عایق یا روکش سیم کشی

از بین رفتن عایق یا روکش سیم های داخل یخچال فریزر یکی دیگر از علت برق داشتن بدنه یخچال محسوب میشود . دقت کنید درهنگام بررسی این موارد حتما ازسرویسکار ماهر مشاوره و کمک بگیرید . دلیل از بین رفتن عایق سیم های سیم پیچ  کمپرسور به دلیل شارژ گاز نامناسب و اکسید شدن روغن داخل کمپرسور میباشد .

علت برق داشتن بدنه یخچال | آنی سرویس

 خرابی سرپیچ لامپ

 خرابی سرپیچ لامپ یخچال فریزر نیز میتواند علت برق داشتن بدنه یخچال فریزر باشد اتصالی یا شل بودن متصل به سرپیچ که در نزدیکی ترموستات قرارمیگیرد میتواند باعث برق گرفتگی شود .

تعمیر لوازم برقی خود را به ما بسپارید!

مجموعه آنی سرویس سنتر سنتر در جهت رفع هرگونه خرابی و مشکل دستگاه شما در کوتاه ترین زمان آماده ی خدمت رسانی و تعمیر لوازم برقی شما هستند. شما میتوانید از طریق تماس تلفنی و یا تکمیل فرم ، درخواست خود را ثبت نمایید.

اتصالی بدنه ترموستات

با توجه به اینکه ترموستات وظیفه قطع و وصل کردن برق کمپرسوررا دارد زنگ زدگی براثررطوبت زیاد ممکن است باعث ایجاد اتصالی و برق دار شدن بدنه یخچال فریزر باشد .

کاما بهترین مکان جهت قرارگیری یخچال فریزر درمکانی خشک و معتدل است و تباید درمعرض رطوبت بیش ازحد قراربگیرد سرما و گرمای بیش ازحد و همینطوررطوبت زیاد باعث بروزمشکلات فراوانی دریخچال فریزرمیباشد که یکی از ایم مشکلات برقدارشدن بدنه یخچال است،بطور مثال رطوبت زیاد باعث زنگ زدگی و ازبین رفتن قطعات برقی یخچال فریزرمیشود و باعث میشودزمانی که یخچال را لمس میکنیدحالت برق گرفتگی را احساس کنید .د .کاما

این نوشته منتشر شده در مقالات می باشد. جهت اضافه کردن به علاقمندی های مرورگر خود بر روی لینک صفحه کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.