نمایندگی تعمیرات دیپوینت

تعمیر یخچال فریزر دیپوینت در محل شامل چه تعمیراتی میباشد ؟

از آنجایی که جابجایی یخچال فریزربه تعمیرگاه مجاز دیپوینت بسیاردشوار و طاقت فرسا میباشد و ممکن است در هنگام جابجایی دچارضربه خوردگی و آسیب ظاهری گردد ، آنی سرویس سنتر بصورت صد درصد تعمیر یخچال دیپوینت را در منزل و حضور مشتری انجام میدهد واز پرداخت هزینه های اضافه مانند هزینه نقل و انتقال به تعمیرگاه خودداری مینماید . تعمیرهایی که درمحل انجام میشود شامل شارژ گاز درمحل ، تعویض کمپرسوردرمحل ، تعویض برد ، تعمیر سیستم برفک زدایی و تعویض سنسور میباشد . تنها در صورتی که برد یخچال دیپوینت دچار مشکل شده باشد و خرابی برد به صورتی باشد که تعمیر برد یخچال دیپوینت امکان پذیرباشد  ، برد یخچال فریزر را به تعمیرگاه جهت تعمیر برد و تست سلامت منتقل نموده و پس از تعمیر برای نصب و راه اندازی یخچال دیپوینت به محل مراجعه نموده و تعمیریخچال را به اتمام میرسانند وتحویل مشتری خواهند داد .

نمایندگی نصب و تعمیر یخچال فریزر دیپوینت در تهران (آنی سرویس سنتر)

آنی سرویس سنتر به عنوان نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش (نصب و تعمیر یخچال دیپوینت) با کد نمایندگی 1359 مشغول به خدمت رسانی به همشهریان عزیز خود میباشد .انجام کلیه خدمات نصب و راه اندازی ، ثبت گارانتی و تعمیرات یخچال دیپوینت در مجموعه آنی سرویس سنتر در قالب نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش صورت میپذیرد .

مجموعه آنی سرویس سنتربا جذب تکنسین های کارآزموده و با گذراندن دوره های کلاسهای فنی شرکت دیپوینت بطور کامل با محصولات یخچال فریزر دیپوینت آشنایی دارند و درکوتاهترین زمان ممکن جهت عیب یابی و تعمیریخچال فریزر دیپوینت شما عزیزان مراجعه مینمایند . تمامی قطعات تزئینی مانند : کشوها ، طبقات ، بطریگیر های روی درب یخچال فریزر دیپوینت ، پدال آبسردکن یخچال دیپوینت و قطعات الکترونیکی مانند : برد یخچال دیپوینت ، برد نمایشگر یخچال فریزر دیپوینت ، سنسورها ، ترموفیوزهای 72 درجه فابریکی و غیره… در این مجموعه موجود میباشد .

نمایندگی تعمیر یخچال فریزردیپوینت (آنی سرویس سنتر)شامل چه نوع خدماتی میباشد ؟

 نمایندگی رسمی یخچال دیپوینت در تهران انواع یخچال فریزرهای کمبی (بالا پائین) و یخچال فریزر های تک و دوقلوی ساخت شرکت دیپوینت را بصورت تخصصی و با استفاده از قطعات اورجینال تعمیر مینماید .

مجموعه آنی سرویس سنتر99% خرابی و تعمیر یخچال دیپوینت را درمحل انجام میدهد و هرگز دستگاه را به کارگاه منتقل نمیکند زیرا نقل و انتقال یخچال فریزر ممکن است باعث خرابی و خط و خش و یا ضربه خوردگی بدنه یخچال فریزر گردد ، این مجموعه از جابجایی و انتقال به تعمیرگاه جهت تعمیر یخچال خودداری مینماید و هر نوع خرابی را در محل نصب یخچال دیپوینت انجام میدهد . ممکن است برخی از همکاران ما برای تعویض کمپرسور یا شارژ گاز یخچال دیپوینت تصمیم برانتقال دستگاه به تعمیرگاه بگیرند ، اما تکنسین های شارژ گاز یخچال دیپوینت درمجموعه آنی سرویس سنتر بطور کامل عملیات شارژگاز در منزل و در حضور شما انجام میدهند و شما را از روند کار مطلع میسازند . تنها در صورتی که خرابی یخچال فریزراحتیاج به تعمیربرد یخچال دیپوینت داشته باشد ، برد را از دستگاه جدا نموده و برای تعمیر برد به کارگاه منتقل مینمایند و پس از تعمیر برد و تست سلامت برای جاگذاری و راه اندازی مجدد یخچال ، به محل مراجعه نموده و تعمیر را کامل مینمایند . پروسه تعمیر برد یخچال فریزر دیپوینت به این صورت میباشد که تعمیرکار یخچال دیپوینت پس از تشخیص خرابی برد در یک بازه زمانی کوتاه مدت برد را به کارگاه منتقل نموده و بلافاصله پس از تعمیر با هماهنگی قبلی برای نصب بر روی یخچال به منزل شما مراجعه مینماید تا مانع ازخاموش ماندن بیش ازحد یخچال شما شوند .