پکیج دیواری ال جی به دلیل داشتن مزایای بسیار زیاد، گزینه‌ای عالی برای تامین آب گرم در خانه‌ها و همچنین دفاتر تجاری است. نصب آسان و سریع، عدم نیاز به لوله‌کشی جدا و همچنین امکان نصب در فضای کم، از مهم‌ترین مزایای پکیج دیواری ال جی است. در این مقاله ضمن بررسی مزایای پکیج دیواری ال جی، در مورد تعمیر پکیج و نگهداری آن نکاتی که باید در نظر داشته باشید را بیان می‌کنیم.

مزایای پکیج دیواری ال جی

1.بهره وری انرژی

پکیج‌های دیواری ال جی با در نظر گرفتن بهره وری انرژی طراحی شده اند و از فناوری‌های پیشرفته مانند مبدل‌های حرارتی متراکم برای استخراج گرمای بیشتر از مشعل استفاده می‌کنند و در نتیجه انرژی کمتری هدر می‌رود.

2.طراحی بهینه و صرفه جویی در فضا

پکیج‌های‌ دیواری ال جی از نظر ابعاد جمع و جور بوده و برای خانه‌های آپارتمانی که فضای محدود دارند، ایده آل هستند.

3.آب گرم فوری

یکی از مهم ترین مزایای پکیج‌های‌ دیواری ال جی، توانایی آنها در تامین آب گرم فوری است. به محض اینکه شیر آب را باز می‌کنید، مشعل روشن شده و آب مصرفی را خیلی سریع گرم می‌کند.

4.کنترل دقیق دما

پکیج دیواری ال جی مجهز به ترموستات‌های با کیفیت هستند که امکان تنظیم دقیق دما را فراهم می‌کند. با نصب پکیج دیواری ال جی می‌توانید به راحتی دمای آب گرم مصرفی و همچنین دمای رادیاتورها را به صورت دقیق مشخص کنید.

5.دوام و طول عمر

ال‌جی به تولید محصولات باکیفیت معروف است و پکیج دیواری ال جی نیز از این قاعده مستثنی نیست. پکیج دیواری ال جی دارای کیفیت ساخت بالایی بوده و با مهندسی قوی پشتیبانی می‌شود. پکیج دیواری ال جی به صورتی طراحی شده که سال‌ها بدون مشکل کار کند و قابلیت اطمینان و عملکرد طولانی مدت را ارائه دهد.

علیرغم مزایای بی‌شماری که پکیج دیواری ال جی دارد، اما تعمیر آن در بسیاری موارد با چالش‌هایی همراه است. مانند هر لوازم خانگی دیگر، تعمیر پکیج دیواری ال جی نیز نیاز به تخصص و کارشناس خبره در این زمینه دارد. در ادامه قطعاتی که بیشتر در پکیج دیواری ال جی خراب می‌شوند و نیاز به تعمیر دارند را بررسی می‌کنیم.

فرم درخواست تعمیر

نام و نام خانوادگی
زمینه لازم است!
زمینه لازم است!
موبایل *
زمینه لازم است!
زمینه لازم است!

چطور متوجه خرابی پکیج دیواری ال جی شویم؟

اگر در تأمین آب گرم دچار مشکل شده‌اید، امکان دارد خرابی در لوله‌ها، رادیاتورها و پکیج دیواری ال جی باشد. اما چطور متوجه شویم که مشکل از پکیج است و نه قسمت‌های دیگر؟

برای تشخص خرابی پکیج دیواری ال جی، باید به علائم و نشانه‌های خرابی پکیج توجه کنید. برخی از این علائم عبارتند از:

  • عدم گرم شدن آب یا گرم شدن آب با تاخیر زیاد
  • عدم گرمایش محیط یا گرمایش نامناسب محیط
  • نشت آب از لوله‌های مبدل یا از زیر پکیج
  • صدای ناهنجار از داخل پکیج هنگام روشن شدن
  • رسوب‌گیری در لوله‌های مبدل و کاهش بازده حرارتی
  • سوراخ شدن لوله‌های مبدل به دلیل فرسودگی

برای تشخیص دقیق خرابی پکیج دیواری ال جی، بهتر است از کارشناسان تعمیر پکیج ال جی کمک بگیرید. آن‌ها می‌توانند با استفاده از دستگاه‌های تست و ابزار مناسب، علت خرابی را مشخص کنند و راه حل مناسب را پیشنهاد دهند.

قیمت تعمیر پکیج دیواری ال جی

به دلیل کیفیت ساخت و کارایی فوق العاده‌، قیمت پکیج دیواری ال جی در مقایسه با دیگر پکیج‌های موجود در بازار کمی بالاتر است و همین موضوع باعث شده است که در صورت خرابی پکیج و یا هرکدام از قطعات آن، تعمیر پکیج نسبت به تعویض آن مقرون به صرفه‌تر باشد.
هزینه تعمیر پکیج دیواری ال جی با توجه قطعه خراب شده و همچنین میزان خسارت قطعه متغیر است. در نظر داشته باشید که شاید در ابتدای امر تماس با کارشناس خبره برای تعمیر پکیج، کمی گران‌تر به نظر برسد، اما اگر خودتان دست به تعمیر بزنید و خرابی بیشتری به بار بیاید، مجبور به تعویض کامل پکیج و پرداخت کامل قیمت پکیج دیواری ال جی خواهد شد.
در بخش بعدی قطعاتی که بیشتری خرابی در پکیج دیواری ال جی را دارند را معرفی می‌کنیم. نه همیشه، اما در بساری موارد خرابی پکیج دیواری ناشی از خرابی این قطعات می‌باشد.

خدمات تعمیر پکیج ال جی

  • عیب یابی پکیج
  • تعمیر و تعویض برد
  • ترمیم ترموستات
  • تعویض فیلتر پکیج
  • تعمیرات حرفه‌ای مبدل
  • تعمیر و تعویض ویستور
  • تعمیر و جایگذاری دقیق سنسورها
  • تعمیر ترمیستور
  • تعمیر و تعویض فلوسوئیچ
  • تعمیر شیر پرکن
  • تعویض سایر قطعات پکیج

تعمیر لوازم برقی خود را به ما بسپارید!

مجموعه آنی سرویس سنتر سنتر در جهت رفع هرگونه خرابی و مشکل دستگاه شما در کوتاه ترین زمان آماده ی خدمت رسانی و تعمیر لوازم برقی شما هستند. شما میتوانید از طریق تماس تلفنی و یا تکمیل فرم ، درخواست خود را ثبت نمایید.

قطعات مورد تعمیر پکیج دیواری ال جی

1- مبدل

برای تعمیر مبدل پکیج ال جی، لازم است که در مورد نحوه عملکرد این قطعه در پکیج دیواری ال جی اطلاعات کافی داشته باشید. مبدل پکیج مسئول گرم کردن آبی است که در پکیج دیواری ال جی جریان دارد. این قطعه روی مشعل نصب شده و شعله به طور مستقیم به آن میزند. این باعث می‌شود که این قطعه بسیار حساس و آسیب پذیر باشد و احتمال سوراخ شدن یا خراب شدن آن زیاد است. مبدل‌های پکیج دیواری ال جی ممکن است تک منظوره یا دو منظوره باشند و در صورت عملکرد نادرست، ممکن است آب به درستی گرم نشود یا گرمایش فضا با اختلال روبرو شود.
علاوه بر این در مناطقی که سختی آب بالا است، لوله‌های مبدل در طول زمان دچار رسوب می‌شوند و این رسوبات عملکرد مبدل را تحت تاثیر قرار می‌دهند. گاهی رسوب‌ها به حدی زیاد هستند که لوله را سوراخ کرده و آب از آن خارج می‌شود. کارشناسان تعمیر پکیج دیواری ال جی برای رفع مشکل مبدل ابتدا جای نشت را پیدا میکنند. سپس مبدل حرارتی را با توجه به میزان آسیب آن تعویض کرده و یا تعمیر می‌کنند.

2- ترمیستور

ترمیستور یکی از قطعاتی است که در هنگان بررسی خرابی و تعمیرات پکیج ال جی مورد بررسی قرار می‌گیرد. ترمیستور یک نوع مقاومت است که به دما حساس است. مقاومت این قطعه در حالت مثبت PTC با افزایش دما نیز افزایش می‌یابد. در حالی که در حالت منفی NTC ، مقاومت ترمیستور با کاهش دما نیز کاهش می‌یابد.
این بدان معناست که خراب شدن ترمیستور می‌تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شود. تعمیر ترمیستور پکیج ال جی، فرایندی است که در آن ترمیستور با دقت مورد عیب یابی قرار می‌گیرد. تعمیرکار پس از شناسایی علت خرابی تصمیم می‌گیرد که این قطعه را تعمیر یا جایگزین کند.

3- سنسور پکیج

پکیج دیواری ال جی دارای دو نوع سنسور دود و سنسور حرارتی هستند. سنسور دود هرگونه افزایش دما یا عملکرد نادرست دستگاه را به سیستم شناسایی اطلاع می‌دهد. در واقع سنسور دود برای افزایش ایمنی در پکیج‌ها نصب می‌شود. سنسور حرارتی هم درجه حرارت مبدل و فین‌های آن را نظارت می‌کند و اگر دمای لوله‌ها بیش از حد مشخصی شود، داده‌ها و گزارشات لازم برای خاموش شدن مشعل فرستاده می‌شود.
اگر سنسور حرارتی به درستی عمل نکند، شعله در زمان افزایش دمای لوله‌ها خاموش نمی‌شود و خطراتی را به وجود می‌آورد. تعمیر سنسور پکیج ال جی در نمایندگی تعمیرات پکیج lg و توسط افرادی انجام می‌شود که تجربه و مهارت زیادی در زمینه تعمیر این دستگاه دارند. بنابراین می‌توانید به تعمیر کامل پکیج خود اعتماد کامل داشته باشید.

خدمات آنی سرویس