ماشین لباس شویی از لوازم مهم منزل میباشد که هرگونه خرابی این دستگاه تاثیر زیادی در نظم زندگی روزمره خانواده ها دارد . زمانی که لباسشویی شما دچار خرابی میشود و به تعمیرنیاز دارد خدمات فوری در محل بسیار مهم است ، آنی سرویس سنتر تنها مرجع اطلاع رسانی فنی و تعمیر لباس شویی در تهران ، با داشتن چندین شعبه در سرتاسر شهر تهران آمادگی ارائه خدمات تعمیر لباسشویی در محل را دارد . ماشین لباسشویی یکی از وسایل پرکاربرد و مهم در منزل بوده و هرگونه نقص فنی لباسشویی ، باعث بروز مشکلات متعددی در خانه میشود.

چگونه تعمیرکار لباس شویی خود باشیم ؟

خرابی ماشین لباسشویی اصولا بابت انجام نشدن سرویس های دوره ایی میباشد . هر وسیله الکترومکانیکی احتیاج به نصب اولیه بصورت استاندارد و سرویس و نگهداری در طول مدت زمان استفاده از دستگاه را دارد ، برای اینکه لباسشویی شما احتیاج به تعمیرکار نداشته باشد کافی است که هر 6 ماه یکبار اقدام به انجام سرویس های دوره ایی نمائید .

نصب وسرویس لباس شویی چگونه است و شامل چه نکاتی میباشد ؟

برای اینکه لباسشویی شما دچار مشکل نشود باید یک سرویسکارحرفه ایی (نصاب) آن را نصب نماید . نصب لباسشویی بصورت استاندارد بسیار مهم است ، زیرا نصب صحیح و استاندارد باعث میشود خرابی و تعمیر لباسشویی شما به حداقل برسد و سالیان سال بدون مشکل کار کند .

پس از نصب لباسشویی بصورت استاندارد نکاتی وجود دارد که باید رعایت شود که باعث بالا بردن طول عمر لباسشویی میشود . انجام دادن سرویس لباسشویی نیز بسیار اهمیت دارد ، سرویس دوره ایی میتواند هر 6 ماه یکبار یا درنهایت سالیانه انجام شود .

تعویض فیلتر لباسشویی یکی از این موارد میباشد ، به دلیل وجود املاح سنگین ، جرم و رسوبات درآب ، لباسشویی پس از مدتی ، راندمان اولیه خود را از دست میدهد ، تعویض فیلتر یُن یا تمیز کردن صافی های شیر برقی ، سرویس و تمیز کردن پمپ تخلیه لباسشویی و استفاده از جرمگیر مخصوص لباسشویی هر 6 ماه یکباربسیار مهم است و باعث بالا بردن طول عمر دستگاه میشود .

تعمیر لباس شویی
تعمیر لباس شویی
تعمیر لباس شویی

تعمیرکار لباس شویی در تهران

تعمیرکار لباسشویی در مجموعه آنی سرویس سنتر با گذراندن دوره های تخصصی تعمیر لباسشویی و اخذ مدارک معتبر ازسازمان فنی حرفه ایی و اتحادیه تعمیر لباسشویی در تهران بصورت ویژه و تخصصی تعمیرات لباسشویی را انجام میدهند . پرسنل تعمیر لباسشویی بصورت منطقه ایی در سطح شهر مستقر بوده و پس از تماس با آنی سرویس سنتر برای تعمیرات لباسشویی نزدیک ترین تعمیرکار به محل شما اعزام خواهد شد و درکوتاهترین زمان تعمیر لباسشویی انجام خواهد شد .

آیا تعمیر ماشین لباس شویی به صرفه است یا تعویض ؟

اگر هزینه تعمیر لباسشوی بیشترازنصف هزینه خرید آن باشد ، تعمیرلباسشویی صرفه اقتصادی ندارد و تعویض دستگاه منطقی میباشد . اما لازم نیست برای خرابی های جزئی به فکر تعویض لباسشویی خود باشید ، گاهی اوقات استفاده از تعمیرکار نماها و تکرار شدن تعمیر لباسشویی ، به این فکر می افتید که احتمالا لباسشویی شما دیگر تعمیر نمیشود و باید لباسشویی نو بخرید ، تعمیر اصولی و تخصصی لباسشویی باعث میشود با یکبار مراجعه و یکبار پرداخت هزینه ، لباسشویی شما صحیح و سالم به کار خود ادامه دهد .

تعمیر لباس شویی در آنی سرویس سنتر شامل چه خدماتی میباشد ؟

  • تشخیص وعیب یابی دقیق و برآورد هزینه تعمیر لباس شویی
  • تعمیر انواع لباس شویی در محل
  • سرویس دوره ایی لباس شویی و استفاده از جرمگیر مخصوص
  • تعویض فیلتر مخصوص لباس شویی
  • سرویس پمپ تخلیه و خارج کردن جسم خارجی
  • جوشکاری پلاستیک و ترمیم دیگ لباس شویی
  • تعمیر موتور لباس شویی
  • تعمیر شیربرقی و سرویس دوره ایی ورودی آب
  • تعمیر یا تعویض قفل برقی درب (میکروسوئیچ)
تعمیر لباس شویی

تعمیر لوازم برقی خود را به ما بسپارید!

مجموعه آنی سرویس سنتر سنتر در جهت رفع هرگونه خرابی و مشکل دستگاه شما در کوتاه ترین زمان آماده ی خدمت رسانی و تعمیر لوازم برقی شما هستند. شما میتوانید از طریق تماس تلفنی و یا تکمیل فرم ، درخواست خود را ثبت نمایید.

تعمیر لباس شویی

هزینه تعمیر پمپ تخلیه لباسشویی چقدر است ؟

پمپ تخلیه لباسشویی قطعه ایی الکترومکانیکی بوده و خرابی این قطعه کارکرد طولانی مدت میباشد ، خرابی این قطعه به ندرت اتفاق میافتد و با تمیز کردن فیلتر پمپ تخلیه لباسشویی مشکل برطرف میشود ، در صورتی که مگنت پمپ تخلیه اتصال کوتاه شود یا اصطلاحاً بسوزد یا پروانه پمپ بشکند ، قطعه مورد نظر باید تعویض گردد و هزینه تعویض این قطعه بنا بر نوع و مدل لباسشویی متفاوت میباشد ، برای اینکه قیمت دقیق تعویض پمپ تخلیه لباسشویی را جویا شوید به وبسایت آنی سرویس سنتر مراجعه نموده و در قسمت پرسش و پاسخ سوال خود را مطرح نموده یا از طریق شماره های تماس دفتر مرکزی 02166384803-02166874168-02166874096 قیمت پمپ لباسشویی خود را جویا شوید .

هزینه تعمیر لباسشویی چقدر است ؟

خرابی و تعمیر لباسشویی ها ممکن است پس از یک فاصله زمانی 5 الی 10 ساله بر اساس مارک ، نوع ، و مدل آن اتفاق بیافتد و برآورد هزینه در زمان خرابی و تعمیر به مشتری اعلام میگردد ، اما اگر میخواهید بدانید هزینه تعمیر لباسشویی بصورت تقریبی چقدر میشود باید بدانید و تشخیص دهید که مشکل لباسشویی چه بوده و به کارشناسان آنی سرویس سنتر اعلام کنید تا حداقل و حداکثر هزینه خدمتتان اعلام شود .

تعمیرات جزئی مانند سرویس لباسشویی ، تعویض پمپ تخلیه ، تعمیر و تعویض شیربرقی ، تعویض هیدرواستات جزء هزینه های حداقلی در لباسشویی میباشد و تعمیر برد الکترونیکی ، تعمیر یا تعویض موتور لباسشویی ، تعویض بلبرینگ کاسه نمد و شفت سه نظام جزء هزینه های حداکثری محسوب میشوند .

چطوری برد الکترونیکی لباسشویی را تعمیر کنم ؟

اگر لباسشویی شما به پریز برق متصل است اما روشن نمیشود و شروع بکار نمیکند ، ممکن است برد الکترونیکی لباسشویی با مشکل مواجه شده باشد .

تعمیر برد لباسشویی بسیار تخصصی بوده و حتما باید توسط تعمیرگاه مجاز برد الکترونیکی انجام شود و هرکز تعمیر برد لباسشویی را به افراد مبتدی نسپارید ، از آنجایی که این قطعه نقش حیاطی در کارکرد مناسب لباسشویی دارد وهزینه خرید یک برد نو (اورجینال) بسیار زیاد میباشد ، تعمیر غیر اصولی و ناشیانه ممکن است باعث شود این قطعه بطور کامل از کار بیافتد و مجبور شوید هزینه خرید یک برد لباسشویی نو را پرداخت کنید .

تعمیر برد الکترونیکی به این شکل است که تعمیرکار پس تشخیص عیب و اطمینان از خرابی برد لباسشویی ، این قطعه را به تعمیرگاه منتقل نموده و همکاران ما در قسمت تعمیرات برد لباسشویی اقدام به تعمیر قطعه نموده و پس از اتمام کار و تست سلامت ، برد لباسشویی را جهت نصب بر روی لباسشویی آماده میکنند .

هزینه تعمیر برد لباسشویی بر اساس دستورالعمل خاصی تعین میشود ، اگر خرابی برد در قسمت های ولتاژ باشد برد به راحتی تعمیر میشود و هزینه زیادی برای مشتری ایجاد نمیکند ، اما ممکن است تعمیر برد لباسشویی در قسمت آی سی برنامه باشد و شامل هزینه بالاتری خواهد شد .

اصولا تمامی بردهای لباسشویی قابل تعمیر میباشند و با کمترین هزینه نسبت به تعویض این قطعه صورت میپذیرد ، تنها در صورتی که برد از قسمت آی سی حافظه برنامه دچار مشکل شده باشد تعمیر نمیشود و باید تعویض گردد .

تعمیر لباس شویی

چرا تعمیر لباس شویی خود را به تعمیرگاه لباس شویی آنی سرویس سنتر بسپاریم ؟

لباسشویی شما هر برندی داشته باشد ما برای تعمیر لباسشویی شما متخصص تعمیرمخص.پوص همان برند را اعزام میکنیم ، تعمیرکاران این مجموعه بصورت کامل دوره های تخصصی تعمیر انواع لباس شویی را گذرانده و تجربه کافی تعمیر برندهای مختلف لباسشویی را دارند و با تشخیص صحیح ، مانع از آسیب بیشتر ومانع از تحمل هزینه های نجومی برای مشتریان عزیزخود میشوند .

شاخص های انتخاب یک تعمیرگاه مجاز لباس شویی :

  1.  اصول مشتری مداری از ویژگی های تعمیرکار لباس شویی در آنی سرویس سنتر میباشد .
  2.  پرهیز از تعویض بی مورد قطعه لباسشویی ، تعمیرکاران لباسشویی در آنی سرویس سنتر همگی تعمیرکار هستند نه تعویضکار
  3.  استفاده از قطعات اورجیتال و با ارائه ضمانتنامه معتبر ( در صورتی که قطعه معیوب به هیچ وجه قابل تعمیر نباشد تعویض قطعه انجام میشود )
  4.  تعمیرکار لباسشویی در آنی سرویس سنتر با گذراندن مراحل دشوار گزینش جهت استخدام ، در این مجموعه مشغول بکار میباشند و میتوانید کاملا به آنها اطمینان داشته باشید .
  5.  تعمیر لباس شویی در آنی سرویس سنتر با ضمانتنامه معتبر انجام میشود و هرگونه خرابی مجدد از همان قسمت که تعمیر شده را رایگان تعمیر میکنند .

تعمیر لباس شویی شامل چه چه نوع خرابی هایی می باشد ؟

تعمیر لباس شویی

عمده تعمیر لباسشویی را میتوان خالی نشدن آب و خشک نشدن لباس نام برد :

که دلیل بروز چنین مشکلی کثیف شدن فیلتر پمپ تخلیه میباشد ، برای اینکه لباسشویی شما با چنین مشکلی مواجه نشود باید هر دو ای سه ماه یکبار درپوش پمپ را باز کنید ، ممکن است در این قسمت اجسامی مانند : پول خورد (سکه) زنجیر لباس ، گیره پرده یا اجسامی مانند آنها گیر کرده باشد ، سپس از خارج کردن پمپ را خالی تست کنید ، اگر پروانه پمپ به راحتی میچرخد مشکل برطرف شده است .

خرابی شیربرقی دوقلو

آب داخل لباسشویی نمی آید ؟ یکی دیگراز تعمیرات لباسشویی که ممکن است با آن سروکار داشته باشید خرابی شیر برقی یا کثیف شدن صافی این قطعه میباشد . برای رفع مشکل باید لباسشویی را از جای خود بیرون بیاورید ، سپس شیر آب را ببندید و شلنگ ورودی آب را از شیربرقی جدا کرده و صافی قطعه را بوسیله انبردست بیرون بکشید و تمیز بشورید و دوباره در جای خود قرار دهید ، در صورتی که مشکل برطرف نشد حتما با تعمیرگاه لباس شویی در تهران آنی سرویس سنتر تماس بگیرید ، تست و تعویض شیربرقی احتیاج به تعمیرکار حرفه ایی دارد.

تعمیر لباس شویی
تعمیر لباس شویی

لرزش شدید لباسشویی

دلیل لرزش شدید لباسشویی میتواند بدلیل معیوب بودن کمک فنرزیر لباسشویی باشد ، خرابی این قطعه باعث چنین مشکلی میشود و کمک فنر باید تعویض گردد. پر کردن لباس چرک بیش از ظرفیت استاندارد نیز باعث لرزش شدید لباسشویی میگردد ، ظرفیت لباسشویی ها متغیر است ، ظرفیت لباسشویی بستگی مدل آن دارد و از 6 کیلو گرم خیس تا 12 کیلو میباشد . برای اینکه ظرفیت لباسشویی را بدست بیاورید لباس های چرک خود را داخل آبکش استیل بریزید (مچاله و فشرده نکنید ، تک به تک و از همدیگرمجزا قرار دهید) سطح لباس چرک تا سقف آبکش استیل باید یک وجب خالی بماند .

اررور های لباس شویی

عموماً ماشین لباسشویی های دیجیتال با نمایش ارور خطا خرابی قطعات خود را گزارش میدهند ، با یک جستجوی ساده در گوگل میتوانید خرابی لباسشویی و اروربه نمایش درآمده را بیابید .اروربرندهای مختلف لباسشویی با یکدیگر متفاوت میباشد ، ارورها اصولا با حرف لاتین ER نمایش داده میشوند مانند : ارور E1 ارور E9 ارور EB ارور E8 و غیره …..

شما میتوانید از سایت آنی سرویس سنتر قسمت کد خطاهای لوازم خانگی ارور نمایش داده شده برروی لباسشویی خود را بیابید .

تعمیر لباس شویی

تعمیر برد لباس شویی نیز یکی دیگرازخرابی هایی میباشد که لازم است به تعمیرگاه مجاز تعمیر لباسشویی در تهران تماس بگیرید . برد لباسشویی جزء قطعات اصلی و بسیار کابردی است و هرگونه مشکل و خرابی این قطعه عملکرد صحیح ماشین لباسشویی را مختل میکند . تعمیر برد لباسشویی اصولا بر اثر نوسان برق و دوفاز شدن برق لباسشویی اتفاق میافتد . منظور دوفاز شدن این است که اگر یک قطعه الکترونیکی مانند قفل برقی درب ماشین لباسشویی اتصال کوتاه نماید باعث خرابی برد لباسشویی نیز میگردد و تعمیرکار لباسشویی با تست کردن این قطعات به خرابی آنها پی میبرد . تشخیص و عیب یابی درست از مهمترین شاخص های تعمیرکار لباسشویی ماهر در تهران ( آنی سرویس سنتر) میباشد . گاهاً قفل برقی توسط تعمیرکار مبتدی تعویض میگردد ، اما لباسشویی پس از مدت کوتاهی مجدداً با همان مشکل مواجه خواهد شد و هزینه اضافی به بار خواهد داشت .

فرم درخواست تعمیر

نام و نام خانوادگی
زمینه لازم است!
زمینه لازم است!
موبایل *
زمینه لازم است!
زمینه لازم است!
تماس با آنی سرویس

تعمیر لباس شویی در شمال تهران

آنی سرویس سنتر کاملا بصورت تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی را در محل انجام میدهد ، شما عزیزان میتوانید با نزدیک ترین شعبه آنی سرویس سنتر تماس گرفته و با کارشناسان ما ارتباط بگیرید ، در صورتی که خرابی لباسشویی با مشاوره برطرف شود ، کارشناسان ما در این امر به شما عزیزان یاری خواهند نمود ، اما در صورتی که تعمیر لباسشویی احتیاج به حضور تعمیرکار ماهر لباسشویی داشته باشد در کوتاهترین زمان تکنسین تعمیر به محل اعزام میشود . تعمیرکاران لباسشویی در مجموعه آنی سرویس سنتر در سطح شهر آماده ارائه خدمات تعمیر لباسشویی میباشند و پس از تماس و ثبت قبض تعمیر بلافاصله به محل مراجعه مینمایند و خرابی لباسشویی را برطرف میکنند . سرعت در ارائه خدمات جزء شاخص ها و افتخارات در آنی سرویس سنتر میباشد . هرگونه تعمیر لباسشویی در محل انجام میشود و بلافاصله دستگاه صحیح و سالم تحویل مشتری میگردد .

تعمیر لباس شویی درغرب تهران

دفتر خدمات تعمیرگاه لباس شویی مجموعه آنی سرویس سنتر درغرب تهران منطقه 5 واقع میباشد و هرگونه نصب ، تعمیر ، سرویس لباسشویی و فروش قطعات یدکی اورجینال را در کوتاهترین زمان انجام میدهد . برای خرید قطعات میتوانید به سایت آنی سرویس سنتر مراجعه نموده (همراه با عکس قطعه) و در قسمت فروشگاه قطعه مورد نظر را انتخاب نموده و برای کارشناسان فنی مجموعه آنی سرویس سنتر ایمیل کنید ، بلافاصله پاسخ داده خواهد شد .

نمایندگی تعمیر لباس شویی در تهران

نمایندگی تعمیر لباس شویی بر اساس شرکت گارانتی کننده ، درج شده بر روی کارت ضمانت متفاوت است و اگر لباسشویی شما همچنان دارای گارانتی بوده و مدت زمان گارانتی آن به اتمام نرسیده است حتما با شماره های درج شده بر روی کارت ضمانت تماس بگیرید تا تعمیر لباس شویی شما بصورت گارانتی و بدون هزینه انجام شود . اگر لباسشویی شما احتیاج به تعمیرکار لباس شویی دارد و مدت زمان گارانتی آن به اتمام رسیده است میتوانید تعمیر لباس شویی خود را به مجموعه خدمات فنی تعمیر لباس شویی (آنی سرویس سنتر) بسپارید ، این مجموعه با کسب مجوز از اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی در قالب تعمیرگاه مجاز به ارائه خدمات تعمیر لباس شویی در تمام نقاط تهران میپردازد .

  تعمیر لباس شویی در تهران (آنی سرویس سنتر) شامل چه برند هایی میباشد ؟

تعمیر لباس شویی در تهران

 شمال تهران

ظفر ، میرداماد ، میدان مادر، جردن (آفریقا) ، ونک ، گاندی ، قلهک ، سعادت آباد ، مدیریت ، بوعلی ، شهرک غرب ، تجریش ، زعفرانیه ،آجودانیه ، فرمانیه ، کاشانک ، دزاشیب ، ولنجک ، اقدسیه ، قیطریه ، فرشته ، الهیه ، دارآباد ، شهرک نفت ، اُزگل

20خط ویژه

غرب تهران

آریاشهر ، بلوار فردوس ، سازمان آب ، آیت ا.. کاشانی ، اباذر، پیامبر ، پونک ، سیمون بولیوار ، شهرک نفت ، جنت آباد ، سردار جنگل ، ایران زمین شمالی ، سازمان برنامه شمالی ، سازمان برنامه جنوبی ، بلوار تعاون ، شهر زیبا ، محله اندیشه شمالی ، محله اندیشه شمالی ، شهرک راه آهن ، شهرک یاس ، شهرک شهید باقری ، شهرک امید دژبان ، اکباتان ، آپادانا ، تهرانسر ، شهرک فرهنگیان

20خط ویژه

مرکز و جنوب تهران

هاشمی ، سلسبیل ، آزادی ، آذربایجان ، جیحون ، دامپزشکی ، رودکی ، امام خمینی ( خیابان  سپه ) ، زنجان جنوبی ، زنجان شمالی ، جمهوری ، اسکندری ، جمالزاده ، منیریه ، میدان حر ، پاستور ، دخانیات ، بلور سازی ، باغ خزانه ، مقدم ، جلیلی ، گلچین ، نعمت آباد ، یاخچی آباد ، نازی آباد ، علی آباد ، شهرک بهشتی ، یافت آباد شمالی ، یافت آباد جنوبی ، شهرک ولیعصر ، شاد آباد ، هفده شهریور 30خط ویژه :

021668740960216687416802166384803