لباس شویی بوش شما دچار مشکل شده است ؟ جای هیچ نگرانی نیست ، زیرا آنی سرویس سنتر تعمیر  انواع مدل های لباس شویی بوش را در منزل و در حضور شما انجام می دهد .

فارغ از اینکه لباس شویی بوش شما کدام سری ساخت باشد ، تعمیرکار لباسشویی بوش ، مجموعه آنی سرویس سنتر می تواند لباسشویی شما را تعمیر  کند .

طراحی و ساخت لباسشویی کاملا تخصصی بوده و تعمیر  آن احتیاج به متخصص تعمیر لباس شویی بوش دارد و همچنین تامین قطعات اورجینال برای مجموعه آنی سرویس سنتر کار آسانی می باشد .

نمایندگی لباس شویی بوش در تهران

لوازم خانگی بوش دارای کیفیت بالایی می باشد اما ممکن است هر وسیله برقی احتیاج به تعمیر  داشته باشد .

حال این سوال بوجود می  آید که تعمیر  لوازم خانگی بوش را به کدام نمایندگی بسپاریم ؟ تعمیر  لوازم خانگی بوش در تهران آنی سرویس سنتر در قالب تعمیرگاه مجاز بوش می تواند انتخاب درست شما عزیزان باشد.

آنی سرویس سنتر با بکارگیری تعمیرکاران حرفه ای لباس شویی بوش می توانند تعمیر لباس شویی شما عزیزان را در اسرع وقت و بصورت اصولی انجام دهد .

تعمیر لباس شویی بوش

آنی سرویس سنتر در تامی ن قطعات اورجینال لباس شویی بوش هیچگونه محدودیتی ندارد و فقط از قطعات اورجینال در تعمیرات لباس شویی بوش استفاده می کند .

نمایندگی تعمیر لباس شویی بوش در محل

تعمیر لباس شویی بوش

آنی سرویس سنتر لباس شویی بوش را از منزل خارج نمی کند و 99% تعمیرات را در محل انجام می دهد .

انتقال لباسشویی بوش توسط تعمیرگاه های غیر حرفه ایی صورت می پذیرد و باعث مشکلات متعددی می گردد ، از جمله تحمیل هزینه های بالا برای مشتری ، آسیب دیدن لباسشویی بوش هنگام حمل و نقل و ابهام در تعمیر  حرفه ایی و دقیق می تواند دلیل قاطعی جهت تعمیر لباس شویی بوش در محل باشد .

اصولا قطعات قابل تعمیر  بوده و در صورتی که قطعه معیوب غیر قابل تعمیر  باشد ، تعویض و پس از تست نهایی تحویل شما می گردد .

اما ممکن است تعمیر لباس شویی بوش شما خرابی برد الکترونیکی لباسشویی یا تعویض بلبرینگ های آن باشد ، در این مواقع برد الکترونیکی یا دیگ لباسشویی به کارگاه تعمیرات لباس شویی بوش (تعویض بلبرینگ نیاز به تراشکاری دارد) آنی سرویس سنتر منتقل شده و پس از تعمیر  و تست نهایی مجدداً برای نصب بر روی لباس شویی به محل مراجعه نموده و تعمیر لباس شویی بوش را انجام می دهند .

بیشترین تعمیرات لباس شویی بوش BOSCH که در محل انجام می شود چیست ؟

  •  تعویض پمپ تخلیه لباس شویی بوش
  •  تعویض شیربرقی لباس شویی بوش
  •  جنرال سرویس و رسوب زدایی در محل
  •  تعویض پایه های لباس شویی
  •  تعویض کمک فنر ضربه گیر زیر دیگ لباس شویی بوش
  •  عیب یابی سیم کشی لباس شویی بوش و رفع عیب در محل
  •  تعویض وزنه های بالانسر
  •  تعویض هیدرواستات ( سنسور سطح آب لباس شویی بوش )
  •  تعویض موتور لباس شویی
  •  تعویض فیلتر تصفیه آب لباس شویی( فیلتر رزین)

خدماتی که نمایندگی لباس شویی بوش در تهران ،آنی سرویس سنتر ارائه می دهد ؟

تعمیرات لباسشویی بوش در آنی سرویس سنتر کاملا تخصصی صورت می پذیرد .

استفاده از تکنسین های حرفه ایی و با تجربه تعمیرات لوازم خانگی بوش در تهران آنی سرویس سنتر این اطمینان را به شما مشتریان عزیز می دهد که تعمیرات لباسشویی بوش بدون پرداخت هزینه های اضافه و با ضمانتنامه معتبر این مجموعه امکانپذیر است .

فرم درخواست تعمیر

نام و نام خانوادگی
زمینه لازم است!
زمینه لازم است!
موبایل *
زمینه لازم است!
زمینه لازم است!
تماس با آنی سرویس

خدماتی که آنی سرویس سنتر ارائه می دهد :

  •  تعمیر لباس شویی بوش در کوتاهترین زمان
  •  تعمیر  انواع مدل های لباسشویی بوش در منزل مشتری
  •  ارائه فاکتور معتبر تحت نظر اتحادیه تعمیر  لوازم خانگی استان تهران و البرز
  •  تمامی  خدمات ارائه شده دارای 6 ماه گارانتی بوده و تا پایان گارانتی ، کارشناسان آنی سرویس پشتیبان شما می باشند .
  •  استفاده از قطعات اورجینال و اصلی
  •  بکارگیری تیم ذبده مرکز تماس و کارشناسان فنی جهت راهنمایی و پشتیبانی تعمیرات لوازم خانگی بوش

تعویض یا تعمیر لباس شویی بوش BOSCH کدامیک مقرون به صرفه است ؟

در واقع همیشه تعمیر  لوازم خانگی به صرفه تر از تعویض آن است .

متاسفانه قیمت کالاهای اساسی روز به روز در حال تغییر است و مدام بالا می رود و برای خرید یا تعویض لوازم خانگی باید هزینه زیادی بپردازید ، لذا تعمیر  لوازم خانگی منطقی و مقرون به صرفه می باشد .

اما ممکن است تعمیر  لوازم خانگی خود را به اشخاص غیر حرفه ایی و بی تجربه بسپارید و این افراد باعث تحمیل هزینه های بالایی برای لوازم خانگی ، مخصوصاً لباس شویی بوش شما شوند .

تعمیر لباس شویی بوش اگر بصورت اصولی و حرفه ایی و با استفاده از قطعات یدکی اورجینال انجام شود کاملا به صرفه می باشد .

تعمیر لباس شویی بوش

استفاده از قطعات فِیک و بی کیفیت باعث می شود شما برای یک خرابی چندبار هزینه پرداخت کنید ، اگر تعمیرکار لباس شویی بوش تخصص لازم برای تعمیرات لباس شویی بوش را ندارند و نه تنها لباس شویی شما را تعمیر  نمی کنند بلکه باعث بیشتر شدن خرابی لباس شویی بوش شما نیز می گردند .

آنی سرویس سنتر نمایندگی تعمیرات لباس شویی بوش در تهران تعرفه هزینه تعمیرات لباس شویی بوش را طبق دستور العمل نرخ اجرت تعمیرات لباس شویی و زیر نظر اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی استان تهران محاسبه و اخذ نماید و تفاوتی در برند قائل نمی شود .

نرخ تعرفه اجرت تعمیرات هر سالِ از اتحادیه مربوطه به آنی سرویس سنتر ابلاغ می گردد و این مجموعه طبق این لیست اجرت های خود را محاسبه می کند .

راهنمای تعمیر لباس شویی بوش در منزل

تعمیر لباس شویی بوش احتیاج به دانش و تخصص دارد ، اگر دانش فنی لازم جهت تعمیرات لوازم خانگی را دارید ، می توانید با مراجعه به بخش مقالات و کلیپ های آموزشی نحوه عیب یابی و تعمیر لباس شویی بوش خود را مشاهده نمائید .

یا برای تعمیر لباس شویی بوش می توانید از یک تعمیرکار مخصوص تعمیرات لباس شویی بوش کمک بگیرید ، اما در صورتی که شخصاً قصد تعمیر  یا سرویس لباس شویی بوش را دارید ، می توانید با مراجعه به قسمت فیلم های آموزشی تعمیر لباس شویی بوش یا بخش پرسش و پاسخ با کارشناسان آنی سرویس سنتر ارتباط بگیرید تا دوستان ما در این امر شما را یاری کنند .

کدامیک از خرابی های لباس شویی بوش را می توانید شخصاً اقدام به تعمیر نمائید ؟

نظافت و سرویس پمپ تخلیه لباسشویی از جمله تعمیراتی است که می توانید به آسانی انجام دهید .

در صورتی نمی دانید چگونه تعمیر  و سرویس پمپ تخلیه لباس شویی بوش را انجام دهید به بخش مقالات یا فیلم های آموزشی سایت آنی سرویس سنتر مراجعه نموده و مطابق کلیپ آموزشی اقدام تعمیر  نمائید .

تعویض پایه های زیر لباس شویی یکی دیگر از جمله کارهایی است که شما شخصاً می توانید انجام دهید . در نظر داشته باشید برای تعویض پایه های لباس شویی بوش حتما از قطعه اورجینال استفاده کنید ، استفاده از پایه های مشابه باعث حرکت لباس شویی و تکان های شدید خواهد شد .

لطفا پس از تعویض پایه ها لباس شویی را در جای خود قرار دهید و مجدداً پایه های زیر لباس شویی را تا جایی که دستگاه در جای خود ثابت شود تنظیم نمائید تا مانع از بوجود آمدن صدا و لرزش شدید شود .

تعویض فیلتر رسوب گیر لباس شویی بوش نیز بسیار کار آسانی است . کافیست فیلتر رسوب گیر ( فیلتر رزین ) را از نمایندگی لباس شویی بوش آنی سرویس سنتر تهیه نموده و سپس اقدام به تعویض این قطعه مهم نمائید .

لباس شویی را از جای خود بیرون بکشید سپس شیر وردوی آب لباس شویی بوش را ببندید و فیلتر رسوب گیر را از شیر و شلنگ لباس شویی جدا کرده و پس از تعویض فیلتر اقدام به مونتاژ دوباره نمائید .

تعمیر لباس شویی بوش

استفاده از جرمگیر مخصوص لباس شویی بوش بسیار مهم است و با یک دستور العمل ساده انجام می شود .

ممکن مدت زمان طولانی باشد که از لباسشویی استفاده می کنید و هرگز از جرمگیر یا رسوب گیر لباسشویی بوش استغاده نکرده باشید و داخل لباسشویی کاملاً رسوب گرفته باشد .

بطور مثال : لباس شویی دیگر مانند سابق آب را گرم نمی کند و لکه ها سر آستین و یغه ها تمی ز نمی شوند یا پس از شستشو و اتمام کار بر روی لباسها سفیدک می زند ، دلیل تمامی  این مشکلات می تواند رسوب داخل دیگ و متعلقات دیگ لباسشویی بوش باشد .

برای استفاده از جرمگیر و نحوه استفاده از آن کافیست محتویات داخل بسته بندی جرمگیر لباسشویی را داخل دیگ لباسشویی بوش بریزید و سپس برنامه cotton  با دمای ◦ 60 درجه سانتیگراد را انتخاب نمائید و در قسمت دکمه های جانبی لباس شویی خود (option) گزینه حذف آبکشی یا ایستادن آبکشی را نتخاب کنید که بصورت ( Rinse hold) نمایش داده می شود را فشار دهید تا لباس شویی مدت زمان شستشو را بدون تخلیه آب و آبکشی به پایان برساند .

ممکن است در برخی مدل های لباس شویی برنامه شستشوی داخل دیگ لباس شویی وجود داشته باشد که می توانید از این برنامه برای رسوب زدایی دیگ لباسشویی استفاده نمائید .

از آنجایی که جرم و رسوب داخل لباس شویی باعث می شود رطوبت داخل دیگ دیرتر خشک شود ممکن است لباس شویی بوش بوی نامطبوع بگیرد که این کار باعث می شود لباس شویی شما هرگز بوی بد ندهد .

عیب یابی و تعمیر لباس شویی بوش توسط تعمیرکار آنی سرویس سنتر

انی سرویس سنتر با ربع قرن در تعمیرات لباس شویی بوش در تهران و استان البرز و استفاده از تعمیرکاران

متخصص تعمیر لباس شویی بوش بصورت کاملا حرفه ایی اقدام به عیب یابی و تعمیر لباس شویی می نماید . اولین قدم برای تعمیر  ، عیب یابی  و تشخیص درست خرابی لباس شویی بوش می باشد .  کارشناسان تعمیر لباس شویی در آنی سرویس سنتر با داشتن تجربه و دانش بالای تعمیرات لوازم خانگی بوش می توانند سریعاً خرابی لباس شویی بوش را تشخیص داده و اقدام به تعمیر  آن نمایند .

پس از تماس شما با آنی سرویس سنتر ، تعمیرکار به محل مراجعه نموده و اقدام به عیب یابی می نماید و پس از اعلام هزینه ، تعمیر لباس شویی بوش را انجام می دهد . تشخیص و عیب یابی درست و تعمیر لباس شویی توسط تعمیرکار حرفه ایی باعث کاهش هزینه های تعمیر لباس شویی بوش شما می گردد .

نمایندگی رسمی  تعمیر لباس شویی بوش BOSCH در تهران ؟

نمایندگی رسما بوش در ایران هلدینگ بوش پرشین و خدمات پس از فروش این شرکت توسط چهار شرکت زیر مجموعه آن انجام می شود .

سناپویان ، کاراگستر ، کاسپین و مهستان نمایندگی های رسمی  خدمات پس از فروش لوازم خانگی بوش در ایران می باشند .

اگر لباس شویی بوش شما تحت ضمانت یکی از این چهار شرکت می باشد و دارای کارت ضمانت معتبر این شرکت ها می باشد ، برای نصب و راه اندازی و تعمیر  به کارت ضمانت لباس شویی خود مراجعه نموده و شماره های تماس شرکت ضمانت دهنده را بیابید و با یکی از این شرکت ها تماس بگیرید تا از خدمات رایگان آنها برخوردار شوید .

در صورتی که تاریخ گارانتی لباس شویی شما به اتمام رسیده است ، تعمیر لباس شویی بوش شما توسط نمایندگی رسمی  لباس شویی بوش نیز رایگان نخواهد بود .

در صورتی که بخواهید از خدمات ویژه تعمیر لباس شویی بوش در تهران و البرز استفاده نمائید ، می توانید با آنی سرویس سنتر تعمیرگاه مجاز لباس شویی بوش تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان به منزل شما مراجعه نموده و لباس شویی شما را تعمیر  کنند .

تعمیر لوازم برقی خود را به ما بسپارید!

مجموعه آنی سرویس سنتر سنتر در جهت رفع هرگونه خرابی و مشکل دستگاه شما در کوتاه ترین زمان آماده ی خدمت رسانی و تعمیر لوازم برقی شما هستند. شما میتوانید از طریق تماس تلفنی و یا تکمیل فرم ، درخواست خود را ثبت نمایید.

نکاتی که در خرید لباس شویی بوش باید در نظر بگیرم ؟

لباس شویی در زمان حال و زندگی مدرن امروزی جایگاه بسیار با اهمی تی در لوازم خانگی دارد و جزء لوازم بسیار پر کاربرد می باشد .

به همی ن دلیل می بایست قبل از خرید لباس شویی ، مواردی که متناسب با سلیقه و احتیاج شما باشد را در نظر بگیرید و سپس اقدام به خرید لباس شویی نمائید .

مواردی که قبل از خرید لباس شویی بوش باید در نظر داشته باشید عبارتند از :

  •  ظرفیت شستشوی لباس شویی متناسب با تعداد افراد خانواده و حجم شستشو
  •  ابعاد لباس شویی متناسب با محل قرارگیری
  •  می زان مصرف انرژی
  •  نوع و تعداد برنامه های شستشو
  •  صدای تولید شده توسط دستگاه بر اساس دسیبل
  •  دور خشک کن لباس شویی
  •  قیمت مناسب و متعارف نسبت به تکنولوزی بکار رفته در لباس شویی

سوالات متداول خرابی و تعمیر لباس شویی بوش

دلیل کار نکردن لباس شویی بوش چیست ؟

ابتدا از سالم بودن دوشاخه لباسشویی و پریز برق اطمی نان حاصل نمائید . اگر دوشاخه و پریز سالم است و نمایشگر یا چراغ های سلکتور روشن می شود اما لباس شویی شروع به کار نمی کند !!!! چک کنید که درب لباس شویی به طور کامل و صحیح بسته شده باشد . اگر درب لباس شویی بصورت کامل بسته نشده باشد ، شروع به کار نخواهد کرد .

لباس شویی بوش روشن است اما دیگ نمی چرخد ؟

ممکن است قفل برقی درب خراب باشد و لباس شویی شروع بکار نمی کند . اگر آب وارد لباس شویی شده است اما دیگ نمی چرخد ، ممکن است موتور لباس شویی خراب شده باشد . اگر لباس شویی از نوع تسمه ایی می باشد ؟؟ از سالم بودن تسمه اطمی نان حاصل کنید .

درب لباس شویی بسته است اما ERROR باز بودن درب می دهد ؟

در صورتی که درب لباس شویی بطور کامل بسته است اما لباس شویی استارت نمی کند و دیگ نمی چرخد ؟؟ ممکن است قفل برقی درب لباس شویی خراب شده باشد . اگر قفل برقی درب لباس شویی مشکل داشته باشد ؟! پس از زدن دکمه استارت یا چرخاندن سلکتور برنامه ، لباس شویی شروع به آبگیری و چرخش نمی کند .

دلیل ارور E 17 لباس شویی بوش چیست ؟

دلیل نمایش ارور E17 بر روی صفحه نمایشگر لباس شویی بوش ، وارد نشدن آب به داخل دیگ لباس شویی می باشد . ابتدا از باز بودن شیر آب اطمی نان حاصل نمائید ، سپس بررسی کنید شلنگ ورودی آب دچار تاخوردگی نشده باشد . بررسی کنید صافی شیربرقی رسوب و جرم نداشته باشد . در صورتی که این موارد را چک کردید و مشکلی نداشت شیربرقی لباس شویی بوش معیوب شده است و باید تعویض گردد .

لباس شویی بوش ارور E 18 می دهد مشکل چیست ؟

اگر لباس شویی بوش شما شستشوی خود را انجام داده و در مرحله تخلیه آب و آبگیری از لباس ها ارور E18 بر روی نمایشگر ظاهر می شود !!! ایراد عدم کارکرد پمپ تخلیه لباس شویی بوش می باشد . ممکن است پمپ تخلیه سالم باشد و جسم خارجی مانند دکمه ، زنجیر ، کلید یا هر چیز دیگری مانع از کارکرد پمپ تخلیه و عدم تخلیه آب می شود . قبل از هر کاری بررسی کنید جسم خارجی مانع از کارکرد پمپ تخلیه نشود .

لباس شویی بوش پس از آبگیری همزمان شروع به تخلیه می کند و ارور E23 یا F23 می دهد ؟

لباس شویی را روشن می کنید و پس از چند لحظه لباس شویی بوش ارور های E23 و F23 می دهد و پمپ تخلیه شروع به تخلیه آب می نماید ؟؟؟ اگر لباس شویی به هر دلیلی نشتی آب داشته باشد این ارورها ظاهر خواهند شد . نشت آب به کف لباس شویی باعث نمایش ارور می شود . مگنت سوئیچ هشدار دهنده نشتی آب فعال می شود و پمپ تخلیه شروع به تخلیه آب داخل دیگ می کند تا آب سر ریز نشود و به داخل آشپزخانه نریزد .

دلیل لرزش شدید و تکان های شدید لباس شویی بوش چیست ؟

از جمله دلایلی که باعث لزش و تکان های شدید لباس شویی می شود ، می توان به نامی زان بودن محل قرارگیری لباس شویی بوش اشاره نمود . اگر لباس شویی به صورت ثابت در جای خود قرار نگیرد شروع به لرزش می کند . دلیل دیگر خرابی کمک فنر های ضربه گیر زیر دیگ لباس شویی می باشد . کار این کمک فنر ها دفع ضربه دیگ لباس شویی در هنگام دور بال و خشک کن می باشد . دلیل بعدی ریختن بیش از ظرفیت لباس خشک درون لباس شویی می باشد .

چرا لباس شویی لباسها را خشک نمی کند ؟

اینکه پس از شستشو ، لباس ها همچنان خیس یا نمناک هستند و بطور کامل خشک نمی شوند ، می تواند مشکل در تخلیه آب  باشد و پمپ تخلیه نتوانسته است آب را سریع و بطور کامل تخلیه نماید . دلیل دیگر گرفتگی لوله خروجی آب لباس شویی می باشد ، پمپ تخلیه سالم است اما همچنان آب به سختی خارج می شود ؟؟ بعد از بررسی پمپ تخلیه و مطمئن شدن از سلامت این قطعه ، به سراغ خرطومی  تخلیه لباس شویی رفته و بررسی کنید که مسیر خروجی مسدود نشده باشد .

درب لباس شویی قفل شده است و باز نمی شود ؟

درب لباس شویی قفل شده است و در انتهای شستشو و پایان کار لباس شویی درب همچنان باز نمی شود !!؟؟ اولین قدم برای باز کردن درب لباس شویی این است که به سراغ تسمه متصل شده به قفل برقی درب بروید و با کشیدن این تسمه درب باز خواهد شد . اگر با اینکار هم درب باز نشود ، ممکن است آب داخل لباس شویی باقی مانده باشد و برد الکترونیکی مانع از باز شدن درب لباس شویی شود ، درپوش فیلتر پمپ تخلیه را باز کنید تا آب داخل لباس شویی خارج شود سپس مجدداً اقدام به کشیدن تسمه قفل برقی درب کنید تا درب باز شود . اگر همچنان درب قفل است و باز نمی شود با تعمیرکار لباس شویی بوش تماس بگیرید تا قفل برقی را تعویض کنند .